تغذیه ورزشکاران گياه خوار

تغذیه ورزشکاران گياه خوار

تغذیه ورزشکاران گياه خوار ، اينکه چرا  ورزشکاران به گياه خواري رو مي آورند، دلايل متعددي دارد . از وجود برخي بيماريهاي خاص گرفته تا تمايل به داشتن جسمي کاملا سالم . در مورد بسياري از ورزشکاران زن ، دليل گياه خواري تناسب فيزيکي و پاک کردن بدن از سمومي است که متعاقب ورزش در بدن ايجاد مي شود.

اگر گياه خواري به روش درست انجام شود تاثیری سوء بر کالری دریافتی ندارد . اما افت شديد انرژي در مراحل اوليه گياه خواري در بيشتر ورزشکاران کاملا مشهود است .

دریافت پروتئین گیاهی برای عضله سازی ممکن است کمی با تفکرات مردم عادی فاصله داشته باشد ولی بسیاری از ورزشکاران گیاه خوار ، پروتئین های گیاهی کافی را مصرف می کنند و با سطح سلامت و تناسب اندام بسیار ایده آل در حال پیشرفت هستند.
درست کردن ماهیچه با رژیم غذایی گیاهی نباید به عنوان یک چالش تلقی شود ، یا به عنوان یک امر ضد و نقیض و غیر متحمل که به احتمال زیاد با شکست روبرو خواهد شد . مثل هر چیز دیگری در ارتباط با تغذیه ، دریافت پروتئین کافی در رژیم غذایی شما نیاز اولیه برای به وجود آمدن ماهیچه است . به کرات و دفعات زیاد بخورید ، منظم و زمانبندی شده از تمامی غذا ها استفاده کنید و به میزان کافی غذا مصرف کنید تا بتوانید میزان ماهیچه مورد نظر خود را به دست آورده و ماهیچه های خود را تقویت کنید .

 

 

مطالب مرتبط

عسل

0 12
پروستات

0 26

بدون نظر

پاسخ دهید

5 × پنج =