دیتاکس لیمو و خیار

دیتاکس لیمو و خیار

0 5678
دیتاکس لیمو و خیار
دیتاکس لیمو و خیار
1
1

شما می توانید آب را به تنهایی ننوشید. بلکه به آن چیزهایی اضافه کنید که نه تنها طعم و مزه آن را بهتر می کند بلکه کمک می کند تا سموم مضر را از بدن خود خارج کنید.

دیتاکس برای سم زدایی از بدن استفاده می شود و کمک می کند سموم از بدن خارج شود. دیتاکس واتر برای افرادی که خوراکی های ناسالم زیادی مصرف می کنند و همچنین برای افرادی که افسردگی دارند بسیار موثر است. شایان ذکر است که این نوشیدنی سالم برای همه ی افراد مفید بوده و باعث می شود احساس انرژی بیشتری کنیم. دیتاکس واتر برای افراد کم خون و دیابتی نیز بسیار موثر است.

دیتاکس واتر یا همان آب سم زدا به تازگی بسیار معروف شده و روش های مختلفی برای درست کردن ان وجود دارد. این آبمیوه ها شامل میوه هایی مثل لیمو هستند که به دفع سموم از بدن شما کمک می کند، نعناع که به هضم غذای شما کمک می کند، خیار که خواص ضد التهاب و عفونت دارد، زنجبیل که یک مسکن طبیعی برای درد بوده و  به هضم غذا نیز کمک می کند.

برخی دیگر ازین دیتاکس ها شامل هندوانه یا توت فرنگی هستند که به همان اندازه سالم و مفید است. اگر به اضافه کردن دیتاکس واتر به رژیم غذایی روزمره خود فکر کرده بودید ما اینجا برایتان دستورالعمل هایی داریم. تمام آن ها ساده بوده و به مواد کمی برای تهیه نیاز دارد، و بهترین چیز راجع به ان این است که می توانید مواد آن را مطابق با سلیقه ی شخصی خود انتخاب کنید.

این دیتاکس واتر عالی نه تنها سموم را از بدن شما خارج می کند بلکه به دفع چربی بدنتان نیز کمک می کند. خیار یک میوه ی ادرار آور و دیورتیک هست که از ماندن آب در بدن شما جلوگیری می کند. لیمو یا لیمو ترش به دفع سموم از دستگاه گوارش شما کمک کرده و گریپ فروت نیز مناسب برای چربی سوزانیست.

مواد لازم برای دیتاکس لیمو و خیار :

۲ لیوان آب تصفیه

نصف یک گریپ فروت متوسط و خرد شده

نصف خیار خرد شده

نصف لیمو

چند برگ نعناع

طرز تهیه:

مواد را ابتدا تمیز بشویید و بعد از خرد کردن در آب بریزید.

اجازه دهید مواد شما چند ساعت پیش از سرو کردن در یخچال بماند و بعد از حدود ۱ تا ۲ ساعت آن را بنوشید.

نوش جان 🙂

1

SIMILAR ARTICLES

استویا

0 205
پیسی

0 472

بدون نظر

Leave a Reply

سیزده + سه =