چارلز پارکر ، CHARLES PARKER

چارلز پارکر ، CHARLES PARKER

0 767

گیاهخواری حسی فوق العاده به من داده است.

نام :  چارلز پارکر ، CHARLES PARKER
سال تولد : ۲۶ – ۰۹ – ۱۹۸۵
قد : ۱۷۵ سانتی متر
وزن : ۸۴ کیلوگرم
محل تولد : نشویل ، تنسی
ورزش ها : دومیدانی، بدنسازی

شما چرا گیاه خوار شدید ؟
از طریق یکی از همکارانم در فد-اکسFED-EX گیاه خوار شدم . او اصول گیاه خواری را به من یاد داد و به من گفت که چرا او و همسرش این شیوه زندگی را انتخاب کرده اند . او همیشه با خود اسنک های گیاهی به محل کار می آورد و به عنوان نمونه به من می داد تا بخورم و حتی به من برخی دستورهای غذایی را می داد تا در خانه آن ها را امتحان کنم . یک سال بعد ، پس از نقل مکان به فلوریدا جنوبی ، با زوجی آشنا شدم که با هم در یک محل کار می کردیم و آن ها اطلاعات زیادی را در مورد ورزشکاری با رژیم غذایی گیاهی در اختیار من قرار دادند . هر دو آن ها سوابق پرورش اندام و این سبک تغذیه را داشتند ، بنابراین دقیقا می دانستند که من می خواهم بدون قربانی کردن کارآیی ورزشی خود تغذیه کنم . چیزی که نهایتا مرا متقاعد به گیاه خواری کرد مستند “Vegucated” بود . این مستند مرا در مورد سو رفتار صنایع غذایی صنعتی و رفتار ظالمانه آن ها با حیوانات آگاه کرد .

برنامه تغذیه خود را چگونه توصیف می کنید ؟
صبحانه : اسموتی پروتئینه که معمولن ترکیبی ست از کره بادام زمینی ، جو دو سر آماده ، اسفناج ، شیر نارگیل ، سویا )
میان وعده :اسنک سویا و پرتغال
نهار : بک کاسه لوبیا سیاه ( با برنج قهوه ای ، گوجه فرنگی ، سویا چرخ کرده ، فلفل دلمه ای ، درت )
میان وعده : مخلوط مغز ها با اسموتی پروتئینه
شام : سالاد؛ برگر گیاهی ( فلفل دلمه ای ، سبزی خوردن مخلوط ، گیلاس خشک ، گردو ، سرکه بالزامیک )
قبل از خواب : اسموتی.

چه نوع مکمل هایی مصرف می کنید و دلیلتان برای مصرف آن ها چیست ؟
مکمل ها :
لیزین – به ترمیم بافت ماهیچه و ساخت فیبرهای کولاژن کمک می کند .
عصاره چای سبز – برای سوزاندن چربی انباشته شده جهت تولید انرژی و جلوگیری از تشکیل رادیکال آزاد بعد از فصول تمرینی شدید بسیار عالی می باشد .
ویتامین C – از سیستم ایمنی بدن حمایت کرده و به بدنم کمک می کند تا آهن بیشتری جذب کند و به استفاده از چربی برای تولید انرژی کمک می کند .
مولتی ویتامین / مواد معدنی – جبران کمبودهای احتمالی ناشی از تغذیه که ممکن است برای هر فردی رخ دهد.
روغن دانه کتان – از سیستم ایمنی من حمایت می کند ، فرآیند التهاب را تنظیم می نماید ، قابلیت ارتجاعی و سبکی به بدن داده و دیواره رگ ها را تمیز می کند .
مردم وقتی می فهمند که شما گیاه خوار هستید چه واکنشی نشان می دهند ؟
برخی از دوستان و آشنایان شوکه شده بودند ، باور داشتند که من به عنوان یک گیاه خوار نمی توانم بدنساز شوم . آن ها به طور مداوم مرا با غذاهای گوشتی و حیوانی فریب می دادند تا مجبورم کنند به رژیم غذایی سابق خود بازگردم .
حالا وقتی به مردم می گویم که گیاه خوار هستم اولین سوال آن ها این است ” چگونه با خوردن گیاهان صاحب این عضلات شدید ؟ ” یا ” من که نمی توانم این کار را انجام دهم ، شاید برای مدتی کوتاه بتوانم از خوردن بعضی چیز ها اجتناب کنم ، ولی برای همیشه نمی توانم ! ”
تصورات اشتباه متداول در مورد گیاه خواری چیست ؟
گیاه خواری نوعی ایدوئولوژی فکری یا مذهبی می باشد .
شما باید فردی سرسخت باشید که رژیم غذایی محدود و سختی داشته و افرادی را که گوشت می خورند مورد انتقاد قرار می دهید .
ورزشکاران گیاه خوار فقط می توانند در ورزش های استقامتی موفق شوند .
شما برنامه غذایی بسیار محدودی دارید..
آیا در زمینه ترویج گیاه خواری موفقیتی داشته اید ؟ اگر جوابتان مثبت است توضیح دهید که چگونه این کار را انجام داده اید ؟
بله من در تلاش های خود برای ترویج این شیوه زندگی موفقیت هایی داشته ام . من با دوستان ، مراجعه کننده ها و خانواده ام در مورد اینکه چرا تصمیم گرفتم گیاه خوار شوم صحبت می کنم . برخی از حقایق منفی در مورد صنعت غذایی و رفتار بد آن ها با حیوانات را با اطرافیانم در میان می گذارم ، از آن ها در مورد عشق و احترامشان نسبت به حیوانات اهلی و خانگی می پرسم و احساس آن ها را به گاو ها ، مرغ ها و ماهی ها و دیگر حیواناتی که هر روز از آن ها تغذیه می کنند معطوف می سازم . در نهایت مستند Vegucated را به آنها معرفی میکنم.

مطالب مرتبط

بدون نظر

پاسخ دهید

پنج × 3 =