چندين دلیل برای اینکه گیاهخوار شوید

چندين دلیل برای اینکه گیاهخوار شوید

0 835
1
1
چندين دلیل برای اینکه گیاهخوار شوید
جلوگیری از خوردن گوشت

جلوگیری از خوردن گوشت یکی از بهترین و آسانترین راه برای کاهش مصرف چربی شماست. اصولا حیوانات مدرن در مزارع بیش از حد چاق می شوند تا گوشت لذیذ تری داده و صاحب مزرعه را صاحب سود بیشتری کنند. استفاده از گوشت های چرب باعث می شود تا شما سکته قلبی و یا ابتلا به سرطان را تجربه کنید.

هر دقیقه از هر روز کاری، هزاران حیوان در کشتارگاه ها کشته می شوند. درد و بدبختی چیزی بسیار معمول است. خود امریکا به تنهایی ۵۰۰٫۰۰۰ حیوان در هر ساعت برای تامین گوشت کشته می شوند.

بیش از میلیون ها مورد مسمومیت غذایی سالیانه دیده می شود که وسعت عظیمی از آن تنها به دلیل مصرف گوشت است.
گوشت به تنهایی هیچ چیزی ندارد هیچ پروتئین و مواد معدنی ندارد که بدون مصرف آن بدن انسان نتواند به آرامش و              خوشحالی برسد.

کشور های افریقایی که بیشترین آمار مرگ و میر را از گشنگی دارند بیشترین میزان غلات را به کشور های توسعه یافته صادر می کنند تا از طریق آن حیوانات سیر شوند و برای میز های غذاخوری ما آماده باشند.

اگر به جای غلاتی که آنها را به حیواناتمان می دهیم، آنها را بخوریم، کمبود غذا در جهان در یک شب از بین خواهد رفت. به یاد داشته باشد که ۱۰۰ هکتار زمین فقط میزان گوشت مورد نیاز ۲۰ نفر را تامین می کند این در حالی است که این مقدار زمین گندم مورد نیاز ۲۴۰ نفر را تامین می کند.

هر روزه دهها میلیون جوجه یک روزه کشته می شوند چرا که آنها قادر نیستند تخم بگذارند. متاسفانه هیچ قانونی برای این کشتار جمعی وجود ندارد. برخی از آنها له یا خفه می شوند تا بمیرند. برخی دیگر هم به عنوان کود به زمین داده می شوند و یا به حیوانات دیگر خورانده می شوند.

حیواناتی که برای میزهای غذای شما کشته می شوند تنها هستند، در وحشت و درد می میرند و کشتن گناه بزرگی است که واقعا غیر انسانی است.
اگر گیاهخوار شوید شکی نیست که بسیار خوش اندام و لاغر خواهید شد.

مقادیر زیادی از جنگلهای انبوه ما از بین رفته اند تا زمین مسطحی برای چریدن گاو ها فراهم شود تا با آنها همبرگر درست کنیم. این نابودی جنگل شامل تولید ۲۰% از گازهای گل خانه ای است.

هر ساله با نابودی جنگل ها بیش از ۱۰۰۰ گونه از جانوران منقرض می شوند و تقریبا هر ساله ۶۰ میلیون نفر در جهان از سوء تغذیه می میرند. تمامی این افراد زنده خواهد ماند در صورتی که این افراد بتوانند غلات مورد استفاده دام ها را بخورند این افراد زنده می مانند اگر امریکا ۱۰ درصد کمتر گوشت مصرف کند.

میزان آب شیرین زمین به علت وجود این حیوانات کاهش می یابد و تولید کنندگان گوشت در جهن بیشترین آلوده کننده آب های شیرین هستند. تقریبا برای تولید ۱ پوند گوشت به ۲۵۰۰ گالن آب شیرین نیاز است. اگر صنعت گوشت ایالت متحده تحت پشتیبانی مالیات دهندگان برای پرداخت هزینه های آب آشامیدنی نباشد آنوقت شما مجبور خواهید شد برای خوردن یک همبرگر ۳۵ دلار پرداخت کنید.
اگر شما گوشت می خورید شما هورمون هایی را می خورید که به حیوانات خورانده می شود. هیچ کسی نمی داند که آن هورمون ها چه اثری بر روی سلامت شما خواهد داشت. در برخی کشور های جهان ۴/۱ گوشت همبرگر شامل هورمون هایی است که برای رشد گاو ها به آن ها می دهند.

اینها مریضی هایی هستند که از خوردن گوشت ایجاد می شوند
کم خونی، آرتروز، آپاندیس، سرطان سینه، سرطان روده، سرطان پروستات، دیابت، یبوست، سنگ های صفراوی، میزان فشار خون بالا، نقرس، سوء هاضمه، چاقی، توده ها، سکته، رگ های واریسی.

افرادی که در طول زندگی خود گیاهخوار هستند ۲۰ در صد کمتر از افراد گوشتخوار به بیمارستان مراجعه می کنند. افراد گیاهخوار ۲۰ درصد کمتر کلسترول خون دارند و این مسئله میزان ابتلا به سرطان و سکته قلبی را به طبع کاهش می دهد.

برخی از کشاورز ها برای اینکه حیوانات را آرام نگه دارند به آنها آرامبخش می زنند و برخی هم روزانه به آنها آنتی بیوتیک می دهند تا باعث از بین رفتن عفونت ها شوند. زمانی که گوشت می خورید این دارو ها را هم مصرف می کنید.
در طول دوره حیات هر انسان ۳۶ خوک، ۳۶ گوسفند، ۷۵۰ عدد مرغ و بوقلمون را مصرف می کند.

می دانید که چقدر قتل انجام داده اید؟ عذاب وجدان ندارید؟

حیوانات هم درست مانند شما درد می کشند و احساس ترس می کنند. آیا دوست دارید که یک ساعت آخر عمرتان را در قفسی گیر بیفتید و یا عقب کامیونی باشید در حالیکه در کنار سایر دوستان وحشت زده تان هستید بعد هم به اتاق غرق در خون برای مرگ هدایت شوید. هر کسی که گوشت می خورد پس موافق روش و نحوه برخورد با حیواناتی است که به قتل می رسند.

گیاهخواران خیلی از گوشت خواران روی فرم تر هستند و همانطور که می دانید موفقترین ورزشکاران جهان گیاهخوار هستند.

1

SIMILAR ARTICLES

عسل

0 140
پروستات

0 205

بدون نظر

Leave a Reply

دو × 3 =