بیل کلینتون(Bill Clinton)

بیل کلینتون(Bill Clinton)

0 2026
1
1

بیل کلینتون(Bill Clinton) رئیس جمهوری پیشین آمریکا که اخیرا با شبکه تلویزیونی «سی ان ان» گفتگو می کرد، اعلام کرد: رژیم غذایی گیاهخواری را در پیش گرفته است.
بیل کلینتون شدت یافتن بیماری قلبی اش را عامل اصلی این تصمیم دانست و در پاسخ به گزارشگر سی ان ان گفت امروزه میوه ها، سبزی ها، و حبوبات غذای اصلی او را شامل می شوند.

پرزیدنت کلینتون همچنین اعلام کرد حدود ۱۲ کیلو اضافه وزن خود را کاهش داده و در حقیقت به وزن نرمال دوران تحصیل در دبیرستان بازگشته است. او تاکید کرد کاهش وزن تنها دلیل انتخاب رژیم گیاهخواری خود نبود؛ بلکه گرفتگی رگهای قلبش عامل اصلی انتخاب این شیوه غذایی بوده است.
کلینتون گفت که بعداز عمل آنژیوگرافی و قراردادن حلقه Stent, (لوله فنری که برای باز نگهداشتن رگها در آن میگذارند) نه تنها گرفتگی رگها بدلیل تولید و تجمع کلسترول ادامه پیدا کرد بلکه همین پلاکهای کلسترول و کلسیم باعث انسداد حلقه نیز گردیدند.
کلینتون گفت در این زمان بود که دست به تحقیقات وسیعی زده و در نتیجه این تحقیقات دریافتم که ۸۲٪ افراد گیاهخوار نه تنها از تولید پلاکهای جدید کلسترول و تجمع کلسیم رسوب شده پیرامون قلب و درون رگها مصون هستند؛ بلکه انتخاب این رژیم غذایی باعث کاهش گرفتگی های قبلی رگهایش و بازگشایی دوباره رگهایشان شده است. بنابراین تصمیم گرفتم گیاهخوار شوم.
باید اضافه کرد که تاکنون هیچ دارو و یا تکنیک پزشکی بوجود نیامده که قادر باشد پلاکهای موجود در رگها و در نتیجه گرفتگی آنها را کاهش دهد؛ بلکه تنها روش شناخته شده و اثبات شده همانا اختیار کردن رژیم گیاهخواری است.
با انتخاب روش گیاهخواری، بدن فرد که قدرت بازسازی، ترمیم و درمان دارد قادر خواهد بود به کار خود پرداخته با تحلیل بردن پلاکهای کلسترول و رسوبات کلسیم در رگها مجاری آنان را باز نموده و جریان خون را دوباره در قلب و سایرارگانهای حیاتی برقرار سازد.
چنانکه اشاره شد این عمل نه تنها در مورد رگهای قلب؛ بلکه در مورد تمام رگهای بدن از جمله رگهایی که به مغز، به کلیه ها و سایر اعضا و ارگانهای بدن خون می رسانند صادق است.

در حقیقت دکتر کالدون استلستین جراح معروف قلب و عروق در آمریکا بیش از دو دهه پیش در آزمایشهای کلنیکی خود بر روی بیماران قلب و عروق صحت گفته طرفداران درمان طبیعی را بارها بار به اثبات رساند.

او در این آزمایشها زیانهای ناشی از مصرف مواد حیوانی را نشان داده و ثابت کرد تنها با در پیش گرفتن رژیم گیاهخواری است که می توان نه تنها به جلوگیری بلکه به درمان بیماریهای قلب و عروق پرداخته گرفتگی رگها را از بین برده آنها را به سلامت اولیه بازگرداند.
به نظر می رسد که اعلام رسمی گیاهخوار شدن کلینتون و در حقیقت پذیرش و مطرح شدن این روش غذایی بعنوان روش برتر تغذیه که بطور متظم توسط وسایل ارتباط جمعی رسمی انکار میشده است تاثیرات پردامنه ای برای جایگزین کردن رژیم گیاهخواری از سوی بسیاری از مردم آمریکا و جهان بویژه بیماران گرفتار حمله قلب داشته باشد.

1

SIMILAR ARTICLES

بدون نظر

Leave a Reply

11 + دوازده =