خام گیاه خواری بافت های بدن را جوان می کند

خام گیاه خواری بافت های بدن را جوان می کند

0 1971
1
1
آیا خام گیاه خواری بافت های بدن را جوان می کند ؟

خام گیاه خواری بافت های بدن را جوان می کند . اگر چندی بدن خود را منحصراً با میوه تازه تغذیه کنیم و از چیزهای دیگر پرهیز کنیم بدن مجبور می­شود از ذخیره و سپس از موجودی خود خرج کند، به این ترتیب سلول­های کهنه و فرسوده کم کم از بین می­روند و سپس که باز به غذای معمولی بازگشتیم، یعنی سبزی و گندم و سایر مواد خام مانند بادام، کشمش و غیره را بر میوه اضافه کردم سلول­های تازه و جوان جای سلول­های فرسوده و از بین رفته را می­گیرند. لازم به یادآوری است که این سلول­های جوان از همان آغاز کار حداکثر قدرت حیاتی را دارا هستند.

نمونه ­های زیادی از این نوسازی را می­توان ارایه داد. در این جا یک نمونه خیلی متداول آن را یاد می­کنیم تا خوانندگان ارجمند به تأثیر معجزه­آسای خام گیاه­خواری بیشتر ایمان بیاورند.

دکتر آوانسیان در جای دیگری برای اثبات نظراتش می­نویسد:

بانو ن. ش. ۳۹ ساله از شش سال پیش گرفتار به سوء هضم به صورت گاستریت هیپوکلریدریک به عبارت دیگر خشکی ترشح معده و در نتیجه بار زبان، بی ­اشتهایی بوی بد دهان، یبوست، نفخ شکم، سردرد، خستگی و بی میلی به کارش بود.

درمان دارویی زیادی کرده بود و سرتاسر سال درمان­های سمپتوماتیک بر ضد یبوست، نفخ شکم و غیره می­کرد، گویی با این وضع خو گرفته تسلیم سرنوشت شده بود. به رژیم خام دعوتش کردم. باورکردنی نیست که این خانم تنها پس از دو هفته همه ناراحتی­ هایش برطرف شد، به خصوص بوی دهانش.

1

SIMILAR ARTICLES

عسل

0 140
پروستات

0 205

بدون نظر

Leave a Reply

نه − هفت =